Friday 8 June 2007

NJ said

Thanks NJ!
I can't believe that I didn't notice these earlier, but to be honest I haven't looked back over what I have written for a while and not in detail since I posted it.
So to add the corrections.
我今年我是二十五岁。我想我应该生大学。 现在我在(because it shuld come before the location)国立大学学习。我(still need the 学?)的 专业汉语。我有四位老师。我还有三个中国朋友。他们帮助我学习汉语。 他们跟我学习英国。我也教他们功夫茶。 他们都很景气我懂功夫茶。他们都来自 中国北方,不懂功夫茶。

No comments: